روش هایی عالی برای خلق ایده های بزرگ بخش اموزش بازار ايده دهكده جهاني زنان

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

روش هایی عالی برای خلق ایده های بزرگ بخش اموزش بازار ايده دهكده جهاني زنان

 روش هایی عالی برای خلق ایده های بزرگ بخش اموزش بازار ايده دهكده جهاني زنان

 

تا بحال فکر کرده اید که فرق یک ایده ی خوب با یک ایده ی عالی چیست؟! ما به شما می گوییم.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، ایده ی خوب ایده ای است که طرح و اجرایش از عهده هر کسی برمی آید و توانایی حل مشکلات کوچک را دارد، اما ایده عالی ایده ای است که تنها به ذهن افرادی خاص می رسد.

ایده های عالی صرفا با پول خرج کردن زیاد کلاس های خاص رفتن به دست نمی آید، بلکه خبر خوش این است که راه های بسیار ساده تر و پیش پا افتاده تری برای این مهم وجود دارد.

راه هایی از این دست:

1. خوب ببینید

چشم هایتان را به روی آنچه اطراف و اکنافتان رخ می دهد، باز کنید. خوب ببینید تا به برداشت های خوب برسید. با چشم باز دیدن شما را به سمت ایده های خوب رهنمون می سازد.


2. با آدم های تازه خارج از حلقه های همیشگی معاشرت کنید

گاهی باید مرزها را بشکنید. آدم های جدید را ببینید و با آنها ارتباط برقرار کنید. آدم های قدیمی ارزششان همیشه سرجایشان است اما از یک جایی به بعد چیز تازه ای به شما اضافه نمی کنند. یک حرف تازه می تواند جرقه ی یک ایده خوب باشد.


3. کتاب بخوانید، کتاب بخوانید و باز کتاب بخوانید

کتاب از قدیم یار مهربان بوده و هنوز هم هست. این روزها بعضی از کتاب ها را می توان با استفاده از لپ تاپ و تبلت و موبایل خواند. بخوانید چه کتاب کاغذی و چه مجازی. مطمئن باشید این کار به ایده پردازی تان کمک می کند.


4. وبگردی کنید، آنهم حرفه ای

با هدف به دنیای مجازی بروید. چه هدفی بهتر از یاد گرفتن چیزهای تازه. سرگرمی و تفریح بخشی از وبگردی است. می توانید با هوشمندی بخش زیادی از وبگردیتان را مفید کنید. حتی وبگردی به قصد سرگزمی و تفریح هم می تواند به ایده های نو رسید.


5. خواننده پروپاقرص یک نشریه عالی باشید

یک روزنامه، هفته نامه، ماهنامه یا مجله را که می دانید با روحیاتتان سازگار است و از مطالبش لذت می برید، حتما همیشه بخوانید. طرفدارش شوید و از آن چیزهای تازه یاد بگیرید. چیزهای تازه پتانسیل تبدیل شدن به ایده های بزرگ را دارند.


6. فکر کنید

ایده تازه و نو خودش با پای خودش نمی آید. باید دعوتش کنید و کارت دعوتش نیز فکر کردن است. فکر کنید که چگونه می توانید کار تازه ای انجام دهید. فکر کنید که کارهای عادی تان را چطور می توانید بهتر انجام دهید. این خود می تواند آغاز ایده پردازی های بزرگ باشد.

منبع :بخش اموزش بازار ايده دهكده جهاني زنان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: روش هایی عالی برای خلق ایده های بزرگ بخش اموزش بازار ايده دهكده جهاني زنان,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }